Написал новость: Opanasenko
Амстердам: Історичне шоу відзначає 350-річчя Рембрандта, "першого Instagramman"
Амстердамський Rijksmuseum оприлюднив у середу першу в світі виставку всіх своїх рембрандтів, відзначаючи 350-ту річницю смерті плідного художника, який він називає "першим Instagramman".
Орієнтирна виставка, на якій зображено майже 400 картин, малюнків і ескізів, має на меті показати, як компульсивні автопортрети майстра Золотого століття та зображення навколишнього світу перетворюють наш сучасний світ.
"Рембрандт був першим в історії художником - першим" Instagramman ", який можна було б навіть сказати - щоб справді захопити світ навколо нього", - сказав директор компанії Rijksmuseum Тако Діббіц.
«Ні один художник не зробив стільки автопортретів, як Рембрандт. Він малював свою сім'ю, малював своїх друзів, виходив на вулиці, сільську місцевість, і навіть дозволяв нам входити в його власну спальню, де була розгорнута його хвора дружина. "
Виставка стане останньою можливістю побачити його шедевр "Нічний дозор", перш ніж величезна таблиця буде затьмарена місяцями реставраційних робіт з липня. Але це також рідкісна можливість побачити менші роботи Рембрандта Ван Рейна (1606-1669).
"Вперше в історії, Rijksmuseum показує кожному Rembrandt що ми володіємо: 22 картини, 300 ескізів, 60 малюнків," сказали Dibbits.
Багато з них, як правило, зберігаються у публіки, тому що вони настільки крихкі три століття після їх створення.
"Світло робить малюнки зникають, тому ми майже ніколи не показуємо їх. Виставка, подібна до цього, відбувається лише один раз в поколінні".
Багато відвідувачів просто насолоджуватимуться можливістю помилуватися цілою колекцією музею Рембрандта, включаючи автопортрети, які слідують за ним зі свіжого обличчя-містечка, до слабко освітленого, сірого художника, який бореться з проблемами віку та грошей.
Але куратори також сподіваються, що велика колекція змусить їх задуматися про соціально-одержимий вік.
"Якщо я використовую такі слова, як" selfie "і" Instagram ", це тому, що Рембрандт формував спосіб, у який ми дивимося на світ, і те, як ми робимо фотографії", - додав директор музею.
"Без Рембрандта ми б все-таки малювали або намагалися малювати картини богів і богинь і сцен з античності. Він робив це, щоб зробити ці незвичайні історії звичайними - і зробити наше звичайне життя надзвичайним".
ВВЕРХ
|